Viktig uppdatering: iOS 16.x stöds inte längre för AEG/Electrolux-appar
Lösning
Viktig uppdatering för iOS-användare:
För att våra AEG/Electrolux-appar ska fungera smidigt och säkert uppdaterar vi våra stödda iOS-versioner. Inom kort kommer vi inte längre att stödja iOS 16.x och tidigare versioner.
Varför förändringen?
- Bättre funktioner: Nyare iOS-versioner kommer med spännande funktioner som förbättrar din appupplevelse.
- Förbättrad säkerhet: Håll dig skyddad med de senaste säkerhetsuppdateringarna.
- Förbättrad tillgänglighet: Vi vill att alla, inklusive användare med funktionsnedsättning, ska ha en problemfri upplevelse.
Vad detta innebär för dig
- Om du använder iOS 16 eller lägre kommer du inte att kunna uppdatera appen.
- Du kan missa nya funktioner och förbättringar.
- Vissa delar av appen kanske inte fungerar som förväntat över tid.
För att fortsätta njuta av den bästa upplevelsen, vänligen uppdatera din iOS till den senaste versionen.
Vi förstår att det inte alltid är möjligt att uppdatera din enhet. Vårt kundsupportteam finns här för att hjälpa dig med eventuella frågor eller funderingar du fortfarande kan ha.
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Tvättmaskin centrifugerar inte
- Inloppsslangen på min tvättmaskin läcker
- Tvättmaskin låter högt vid centrifugering
- Tvättmaskinen visar felkod E20
- Tvättmaskinen låter mycket och skakar
- Vart hittar jag produktdekal med modell och produktnummer (PNC)?
- Mörka eller bruna fläckar på tvätten efter tvätt i tvättmaskin
- IP-Klassning
- Hur ställer du in temperaturen på tvättprogrammet ECO 40-60?
- Tvättmaskinen fungerar inte/reagerar inte