Vad händer om det står att ordern är "levererad" men jag har inte fått den?
Problem
- Vad händer om min order säger "levererad" men jag har inte fått den?
- Jag har inte fått min order
Lösning
Om din beställning är markerad som levererad men du inte har mottagit den:
- Kontrollera med grannar eller fastighetsförvaltningen.
- Kontakta budfirman med hjälp av spårningsinformationen.
Om du fortfarande inte kan hitta din beställning, kontakta kundservice för hjälp.
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Vad har jag för garanti på min produkt?
- Hur reklamerar jag mitt köp?
- Hur kan jag returnera mitt köp?
- Kan jag avbryta min order?
- Jag har fått en felaktig produkt. Vad ska jag göra?
- Kan jag lägga till en produkt på min order?
- Vad gör jag om jag upptäcker att produkten levererats skadad?
- Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
- Hur lång tid tar leveransen?
- Var hittar jag spårningsnumret för att följa min leverans?