Hur reklamerar jag mitt köp?
Problem
Hur reklamerar jag mitt köp?
Lösning
Vi lämnar 3 års reklamationsrätt på våra produkter och önskar du reklamera en vara köpt från AEG.se eller Electrolux.se så behöver du kontakta vår kundservice för att göra en felanmälan. Vi kommer hjälpa dig med en bedömning och eventuell åtgärd.
Viktigt är att du har inköpsbevis, kvitto eller orderbekräftelse tillgängligt vid reklamationstillfället.
Information om ångerrätt
Ångrar du ditt köp så finns det andra villkor än vad som gäller en reklamation. Mer info om ångerrätt på köpt vara hittar du via länken nedan:
Electrolux: Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
AEG: Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
Följ länkarna nedan för att kontakta oss eller om du vill läsa mer om dina villkor:
Electrolux
https://www.electrolux.se/overlays/shop-terms-and-conditions/
AEG
https://www.aeg.se/overlays/shop-terms-and-conditions/
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Vad har jag för garanti på min produkt?
- Hur kan jag returnera mitt köp?
- Kan jag avbryta min order?
- Jag har fått en felaktig produkt. Vad ska jag göra?
- Kan jag lägga till en produkt på min order?
- Vad gör jag om jag upptäcker att produkten levererats skadad?
- Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
- Hur lång tid tar leveransen?
- Var hittar jag spårningsnumret för att följa min leverans?
- Hur lägger jag till eller ändrar leveransadress?