Installation (lokala begränsningar)Fri frakt över 1000 kr*30 dagars öppet köp & fria returerKöp direkt från AEG online
Reservdelar & tillbehörSupport
  • Reservdelar & tillbehör
  • Support

Jag har fått en felaktig produkt. Vad ska jag göra?

Lösning

Om du märker att den levererade varan skiljer sig från vad du beställde, eller om det saknas komponenter, vänligen rapportera detta till vår kundservice.

Var den här artikeln till hjälp?

Relaterade artiklar

  • Vad har jag för garanti på min produkt?
  • Hur reklamerar jag mitt köp?
  • Hur kan jag returnera mitt köp?
  • Kan jag avbryta min order?
  • Kan jag lägga till en produkt på min order?
  • Vad gör jag om jag upptäcker att produkten levererats skadad?
  • Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
  • Hur lång tid tar leveransen?
  • Var hittar jag spårningsnumret för att följa min leverans?
  • Hur lägger jag till eller ändrar leveransadress?
Logo

Populära kategorier

UgnarSpishällarDiskmaskinerTorktumlareTvättmaskinerFrysarKylskåpKombinerad tvättmaskin och torktumlareKöksfläktar

AEG Sverige

AEG i SverigeKampanjerPriser & UtmärkelserReceptSkapa ditt drömkökKöpguider

Service & support

FelsökningSupportartiklarHitta din servicepartnerBoka en reparatörBruksanvisningarEU-informationsbladGarantiVanliga frågor och svar om dina produkterArkiv

Kontakt

Prenumerera på vårt nyhetsbrevRegistrera din produktRecensera din produktFacebookYoutubeNewsroomOm AEGEcodesign

Vid köp direkt från AEG.se

Köp direkt från AEG onlineKöpvillkor på aeg.seVanliga frågor vid köp direkt från AEG
  • Villkor för mobila applikationer och tjänster
  • Juridisk information
  • Cookiemeddelande