Hur vet jag om min beställning har skrivits in korrekt?
Problem
Hur vet jag om min beställning har skrivits in korrekt?
Lösning
Om beställningen utförs och överförs korrekt kommer du att få ett bekräftelsemeddelande till den mailadress du angav med all information om ditt köp.
Om du inte får bekräftelsen inom 24 timmar, kontrollera att det ej hamnat i skräpposten och kontakta sedan Electrolux kundtjänst om du ej mottagit det.
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Vad har jag för garanti på min produkt?
- Hur reklamerar jag mitt köp?
- Hur kan jag returnera mitt köp?
- Kan jag avbryta min order?
- Jag har fått en felaktig produkt. Vad ska jag göra?
- Kan jag lägga till en produkt på min order?
- Vad gör jag om jag upptäcker att produkten levererats skadad?
- Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
- Hur lång tid tar leveransen?
- Var hittar jag spårningsnumret för att följa min leverans?