Installation (lokala begränsningar)Fri frakt över 1000 kr*30 dagars öppet köp & fria returerKöp direkt från AEG online
Reservdelar & tillbehörSupport
  • Reservdelar & tillbehör
  • Support

Vad gäller för 30 dagars öppet köp?

Problem

Vad gäller för 30 dagars öppet köp?

Var den här artikeln till hjälp?

Relaterade artiklar

  • Kan jag avbryta min order?
  • Jag har fått en felaktig produkt. Vad ska jag göra?
  • Kan jag lägga till en produkt på min order?
  • Vad gör jag om jag upptäcker att produkten levererats skadad?
  • Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
  • Vad har jag för garanti på min produkt?
  • Hur reklamerar jag mitt köp?
  • Hur lång tid tar leveransen?
  • Var hittar jag spårningsnumret för att följa min leverans?
  • Hur lägger jag till eller ändrar leveransadress?
Logo

Populära kategorier

UgnarSpishällarDiskmaskinerTorktumlareTvättmaskinerFrysarKylskåpKombinerad tvättmaskin och torktumlareKöksfläktar

AEG Sverige

AEG i SverigeKampanjerPriser & UtmärkelserReceptSkapa ditt drömkökKöpguider

Service & support

FelsökningSupportartiklarHitta din servicepartnerBoka en reparatörBruksanvisningarEU-informationsbladGarantiVanliga frågor och svar om dina produkterArkiv

Kontakt

Prenumerera på vårt nyhetsbrevRegistrera din produktRecensera din produktFacebookYoutubeNewsroomOm AEGEcodesign

Vid köp direkt från AEG.se

Köp direkt från AEG onlineKöpvillkor på aeg.seVanliga frågor vid köp direkt från AEG
  • Villkor för mobila applikationer och tjänster
  • Juridisk information
  • Cookiemeddelande