Jag angav fel e-postadress när jag gjorde min beställning. Vad ska jag göra?
Problem
- Jag angav fel e-postadress när jag gjorde min beställning. Vad ska jag göra?
- Jag skrev fel mailadress i min order
- Kan jag ändra mailadress?
Lösning
- Vänligen kontakta kundservice så snart som möjligt för att korrigera din e-postadress
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Vad har jag för garanti på min produkt?
- Hur reklamerar jag mitt köp?
- Hur kan jag returnera mitt köp?
- Kan jag avbryta min order?
- Jag har fått en felaktig produkt. Vad ska jag göra?
- Kan jag lägga till en produkt på min order?
- Vad gör jag om jag upptäcker att produkten levererats skadad?
- Om jag ångrar mitt köp, hur gör jag?
- Hur lång tid tar leveransen?
- Var hittar jag spårningsnumret för att följa min leverans?