Installation (lokala begränsningar)Fri frakt över 1000 kr*30 dagars öppet köp & fria returerKöp direkt från AEG online
Reservdelar & tillbehörSupport
  • Reservdelar & tillbehör
  • Support

Min betalning fungerar inte vid utcheckningen

Lösning

Om din betalning inte går igenom, prova en alternativ betalningsmetod, rensa webbläsarens cache eller inaktivera popup-blockerare. Om problemet kvarstår, kontakta vår kundservice.

Var den här artikeln till hjälp?

Relaterade artiklar

  • Jag har inte fått min rabattkod efter att jag anmält mig till nyhetsbrevet
  • När kommer jag att få min faktura?
  • Min rabattkod fungerar inte
  • Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
  • Jag kan inte slutföra köpet, vad kan jag göra?
  • Vad betyder *** gratis provperiod?
  • Jag vill veta mer om en produkt jag vill beställa, hur kan jag göra det?
  • Kan jag beställa med mitt företagskort?
  • När kommer kreditkortet att debiteras?
  • Hur kan jag ändra faktureringsinformationen eller få fakturan skickad till ett företag?
Logo

Populära kategorier

UgnarSpishällarDiskmaskinerTorktumlareTvättmaskinerFrysarKylskåpKombinerad tvättmaskin och torktumlareKöksfläktar

AEG Sverige

AEG i SverigeKampanjerPriser & UtmärkelserReceptSkapa ditt drömkökKöpguider

Service & support

FelsökningSupportartiklarHitta din servicepartnerBoka en reparatörBruksanvisningarEU-informationsbladGarantiVanliga frågor och svar om dina produkterArkiv

Kontakt

Prenumerera på vårt nyhetsbrevRegistrera din produktRecensera din produktFacebookYoutubeNewsroomOm AEGEcodesign

Vid köp direkt från AEG.se

Köp direkt från AEG onlineKöpvillkor på aeg.seVanliga frågor vid köp direkt från AEG
  • Villkor för mobila applikationer och tjänster
  • Juridisk information
  • Cookiemeddelande