Jag kan inte slutföra köpet, vad kan jag göra?
Problem
Jag kan inte slutföra köpet, vad kan jag göra?
Lösning
Kontrollera att den produkt du köper är tillgänglig. Kontrollera att all information som efterfrågas finns med och är korrekt. Kolla så att det betalningskortet du använder ej gått ut. Om problemet kvarstår kan du kontakta oss via vår chatt eller ringa in till vår kundtjänst på 0771-76 76 76.
Var den här artikeln till hjälp?
Relaterade artiklar
- Jag har inte fått min rabattkod efter att jag anmält mig till nyhetsbrevet
- Min betalning fungerar inte vid utcheckningen
- När kommer jag att få min faktura?
- Min rabattkod fungerar inte
- Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
- Vad betyder *** gratis provperiod?
- Jag vill veta mer om en produkt jag vill beställa, hur kan jag göra det?
- Kan jag beställa med mitt företagskort?
- När kommer kreditkortet att debiteras?
- Hur kan jag ändra faktureringsinformationen eller få fakturan skickad till ett företag?