Installation (lokala begränsningar)Fri frakt över 1000 kr*30 dagars öppet köp & fria returerKöp direkt från AEG online
Reservdelar & tillbehörSupport
  • Reservdelar & tillbehör
  • Support

Hur kan jag förlänga garantin på min produkt?

Lösning

Utöver den ursprungliga garantiperioden kan du förlänga skyddet för din AEG / Electrolux-apparat under en längre tid. Njut av din AEG / Electrolux-apparat i många år framöver.

Läs mer om förlängd garanti och våra erbjudanden för att förlänga ditt skydd utöver den ursprungliga garantiperioden.

Var den här artikeln till hjälp?

Relaterade artiklar

  • Hur och när kan jag kontakta dig för hjälp?
  • Var hittar jag tillbehör och reservdelar?
  • Vad är garantiperioden för tillbehör och reservdelar?
  • Hur gör man ett garantianspråk
  • Garantistatus - hur kontrollerar jag om min produkt har garanti kvar
  • Vilka produkter omfattas av 5 års garanti?
  • Erbjuder ni prismatchning om jag hittar ett lägre pris någon annanstans?
  • Hur gör jag för att få cashback på mitt köp?
  • Täcks problemet på min produkt av garanti?
Logo

Populära kategorier

UgnarSpishällarDiskmaskinerTorktumlareTvättmaskinerFrysarKylskåpKombinerad tvättmaskin och torktumlareKöksfläktar

AEG Sverige

AEG i SverigeKampanjerPriser & UtmärkelserReceptSkapa ditt drömkökKöpguider

Service & support

FelsökningSupportartiklarHitta din servicepartnerBoka en reparatörBruksanvisningarEU-informationsbladGarantiVanliga frågor och svar om dina produkterArkiv

Kontakt

Prenumerera på vårt nyhetsbrevRegistrera din produktRecensera din produktFacebookYoutubeNewsroomOm AEGEcodesign

Vid köp direkt från AEG.se

Köp direkt från AEG onlineKöpvillkor på aeg.seVanliga frågor vid köp direkt från AEG
  • Villkor för mobila applikationer och tjänster
  • Juridisk information
  • Cookiemeddelande